Vuosikokous 19.2.2019

Vuosikokous pidettiin 19.2.2019 Leppärenkaalla ja jäsenistöä oli mukavasti saapunut paikalle.

Tilaisuuden aluksi vietettiin hiljainen hetki  vuonna 2018 edesmenneiden kunniamarttojen Inkeri Nyyssösen, Siiri Lappalaisen ja Pirkko Holjan muistolle.

Kokouksen lomassa muistettiin pitkästä toiminnantarkastajapestistä luopuvia Riitta Räisästä ja Anja Thiziä. Uusiksi kunniamartoiksi valittiin Mirja Eronen ja Raili Heiskanen.

Toimihenkilövalinnat sujuivat jouhevasti. Puheenjohtaja valitaan joka toinen vuosi ja v. 2018 valittu Raija Fingerroos jatkaa edelleen vuoden 2019 kauden loppuun saakka. Hallituksessa erovuorossa olivat Helena Alanne, Eeva Junkkarinen ja Anne Karppinen. Heistä Helena Alanne valittiin jatkamaan edelleen ja uusiksi jäseniksi hallitukseen valittiin Eeva Pehkonen ja Riitta Kosunen. Hallituksessa edelleen jatkavat Vööbe Heiskanen, Rauni Lamberg ja Asta Poikkimäki.