Ti 10.5 klo 9 Talkoolaisia seurakunnan arkilounaalle (viimeinen keväälle)

Aika: 10.5.2022
Paikka: Seurakunnan pappila

Leppävirran seurakunta aloittaa kevään arkilounaat pappilassa ja siihen he tarvitsevat meitä marttoja kaveriksi seurakunnan emännälle, eli kattausta, keittää kahvit sekä avustaa ruokailussa ja loppusiivous.

Talkoopäivät ovat ti 8.3., ti 12.4. ja ti 10.5. Lounasaika on klo 11-12 välisenä aikana ja martat aloittaa klo 9. Emännän avuksi tarvitaan 3-4 marttaan.

Ilmoittautumiset ruokamartta Vööbe Heiskaselle joko teksitiviestillä puh 044 516 4200 tai sähköpostilla voobe.heiskanen@gmail.com niin Vööbe ottaa teihin yhteyttä.
Arkilounaat ovat olleet mukavia yhdessä tekemistä ja kaikki aikaisemmat talkoolaiset ovat tykänneet. Talkoolaiset saavat myös ruuan. Vööbellä on marttojen essut ja huivit talkoolaisille.