La 13.8 klo 14 Riihivuoren kesäteatteri "Tukkijoella"

Aika: 13.8.2022
Paikka: Muurame

La 13.8. lähdemme Muurameen Riihivuoren kesäteatteriin katsomaan "Tukkijoella" klo 14 esitykseen. Olemme varanneet 30 lippua. Jäsen hinta 85€ ja ei jäsen 90€, joka sisältää teatterilipun, bussimatkan ja ruokailun, ei väliaikatarjoilua.
Ilmoittautumiset pe 5.8. menessä. Raija Fingerroosille puh 044 542 1616 tai sähköpostilla rapu56@gmail.com. Tarkempi aikataulu liitteessä alla. Matka toteutuu, liput on varattu.

Louhosareenalla ja Riihivuoren teatterissa nähdään ensi kesänä UIT-twistillä maustettu ikiklassikko, Suomen suosituin kesäteatterinäytelmä Tukkijoella.
Edelliskesän Kauniin Veeran tapaan näytelmä sisältää alkuperäismusiikin lisäksi tuoreempia hittejä 50-luvulta nykypäivään.
Päärooleissa loistavat mm. Kai “Kuju” Hyttinen, Jon-Jon Geitel, Antti Niskanen ja Marja-Liisa Kuosmanen.
Esityksen ohjaa Mikko Rantaniva ja sen on dramatisoinut ja musiikin 6-henkiselle live-orkesterille sovittanut Timo Kärkkäinen

Liitteet