La 17.12. klo 10-14 Leppävirran Marttojen joulumyyjäiset torilla

3.12.2022

Leppävirran Marttojen joulumyyjäiset torilla yhdessä Lionsclubin kanssa, joka myy joulukuusia ja tarjoaa kahvia. Martat tarjoaa kahville pullaa.
Otamme ennakkoon ilmoituksia mitä haluatte leipoa marttojen joulumyyjäisiin joko lahjoituksena yhdistykselle tai kuittia vastaan maksetaan tekotarpeita. Muistakaa kirjoittaa sisällysluettelo aineista leivonnaisten mukaan.

Toivomme myös jäseniä ilmoittautumaan myyjiksi, ettei yksille tule liian pitkää aikaa olla myymässä torilla, varsinkin jos on paljon pakkasta.

Yhteyttä voi ottaa Raija Fingerroosiin puh 044 542 1616 tai sähköpostilla rapu56@gmail.com tai
Vööbe Heiskaseen joko teksitiviestillä puh 044 516 4200 tai sähköpostilla voobe.heiskanen@gmail.com tai
Helena Alanteeseen puh 040 525 4575 tai sähköpostilla helena.alanne@gmail.com tai
Rauni Lambergille puh 040 757 4319 tai sähköpostilla rauni.lamberg@gmail.com

Myymme torilla porkkana-, lanttu- ja bataattilaatikoita, kuivakakkuja, hedelmäkakkuja, pipareita, ruisleipää, neuleita ja kransseja ym.
Olemme saaneet jo jonkin verran yhteydenottoja halukkailta leipojilta ja hallitus kiittää aktiivisuudesta. Toivomme lisää yhteydenottoja.