Marttojen käsityökerho to 26.09. klo 11-13

6.9.2019

To 26.09. klo 11-13 Marttojen käsityökerho jatkaa toimintaansa. Kokoonnumme tekstiilityön luokassa, Opintie 2. Yhdistys tarjoaa kahvit, omat kahvileivät mukaan. Kerho on kaikille avoin.

Sovimme ensimmäisessä kokoontumisessa seuraavat kerrat yhdessä, kuitenkin aina torstai päivä ja sama kellonaika. Tuo oma käsityö mukanasi, luokassa on ompelukoneita joita voi käytää, vetäjältä saa lankoja ompelukoneisiin. Ryhmää vetää Rauni.

Yhdistys on mukana Novitan ja Marttaliiton yhteisessä Tuetaan tulevaisuuden harrastajaa-tempauksessa ja olemme saaneet 5 kg lankoja yhdistykselle (Juhani sukkalankoja) ja 5 kpl neulekehikkoa. Tule opettelemaan neulekehikon käyttöä ja tee itsellesi pipo. Tarvitse mukaan paksua lankaa, jonka puikkosuositus on 8-10 tai kaksinkertaista lankaa, jonka puikkosuositus on 5-6 ( Vinkki: jos käytät tuplalankaa, valitse kahta eriväristä lankaa. Näin saat hauskan monivärisen ilmeen.) https://www.novitaknits.com/fi/fi/tutorials/neulonta/novita-neulekehikko. TAI ota omat sukkapuikot nro 4 mukaan ja opettele villasukantekoa Juhani sukkalangasta.

Huom! autoilijat, älkää ajako pihalle oven eteen, samassa rakennuksessa toimii eläinsuojeluyhdistys ja he ovat toivoneet, että autot jätetään ammattikoulun sivustalle, jotta eläimet eivät häiriinny.