Myrskyluodon Maija musikaali Varkauden teatterissa la 26.10. klo 13

26.7.2019

MATKA ON JO TÄYSI, mutta voit ilmoittautua varapaikalle, peruutuksia tulee sairastumisen vuoksi aina.

Lähdemme Leppävirran torilta klo 12

katsomaan  klo 13 näytökseen  Myrskyluodon Maija musikaalia  Varkauden teatteriin. Musikaali ja selviytymistarina elinikäisestä rakkaudesta sekä elämästä luonnon sylissä.
Eletään 1800-luvun saaristossa. Maija naitetaan kalastaja- Jannelle. Nuoripari asettuu asumaan kaukaiselle Myrskyluodolle. Hiljalleen lempi lämpenee ja avioliitto kasvaa suureksi rakkaustarinaksi.
Esityksen arvioitu kesto n. 2h 30min sis. väliajan.

Matkan hinta on jäsenille 45 € ja ei jäsenille 55€. Hintaan sisältyy bussikuljetus, teatterilippu, välkiaikakahvin ja jouluruokailun teatterin ravintolassa. Yhdistys maksaa jäsenten bussikuljetuksen. Paluu Leppävirralle ruokailun jälkeen.

Ilmoittautumiset la 12.10. mennessä Raija Fingeroosille puh 044 542 1616 tai s-postilla rapu56@gmail.com .

Matka on kaikille avoin.